Microsoft Security Essentials og Thunderbird er ikkje gode vener

mse Etter testinga av diverse Linux-versjonar la eg tilbake eit gamalt Windows-diskbilete med Microsoft Security Essentsitials. Eg oppdaterte all programvare inkludert Thunderbird e-postklient til versjon 3.1. Når eg skulle lese e-posten min, tok det svært lang tid før Thunderbird var klar.

Etter litt sjekka eg prosessbruk for prosessane i Oppgavebehandling. Til mi store overrasking var det ikkje Thunderbird som skapte problemet. Det var MsMpEng.exe (Microsoft Security Essential) som gjorde krav på det meste av ressursane. I vedlagde bilete er ikkje denne på meir enn 52%, men på forsøka mine har den faktisk vore oppe i 99%. Eg køyrer andre antivirusprogramvare som F-prot, Immunet og Panda Cloud Antivirus, men eg har ikkje opplevd noko slikt tidlegare. Konklusjonen er enkel:

Ikkje bruk Microsoft Security Essentials dersom du brukar Thunderbird som e-postklient!

Advertisements

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut / Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer no med Google+-kontoen din. Logg ut / Endre )

Koplar til %s